Jak i gdzie można zwrócić monetę/medal?
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży można przesłać w dowolnej formie: na adres Skarbnica Narodowa, Skrytka Pocztowa 52, 02-696 Warszawa 113, drogą elektroniczną na adres bok@skarbnicanarodowa.pl, złożyć je za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta, lub osobiście w siedzibie firmy.
Jak i gdzie można zwrócić monetę/medal?
Produkt można przesłać na jeden z adresów:
- Przesyłką pocztową:
Skarbnica Narodowa
Skrytka Pocztowa 52,
02-696 Warszawa 113
- Przesyłką kurierską:
Skarbnica Narodowa
Al. Jana Pawła II 19
00-854 Warszawa
Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru w przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży.
Czy mogę odstąpić od umowy bez podania przyczyn?
Tak, można odstąpić od umowy sprzedaży bez podawania przyczyn w terminie 14 dni od dnia otrzymania pojedynczego produktu, pierwszego produktu z kolekcji albo każdego kolejnego produktu z kolekcji.
Gdzie znajdę wzór odstąpienia od umowy?
Wzór odstąpienia od umowy dostarczamy Klientowi w przesyłce z zamówieniem. Można go również pobrać TUTAJ.
W jaki sposób mogę zgłosić reklamację na otrzymany produkt?
Jeżeli produkt nie jest zgodny z umową sprzedaży, odbierzemy go od Klienta na nasz koszt.
Prosimy o kontakt z nami, ustalimy wówczas szczegóły przekazania produktu do reklamacji:
- Telefon: 801811800/22 4455999*
- E-mail: bok@skarbnicanarodowa.pl
* koszt 1 minuty połączenia zgodny ze stawkami operatora