Bezpieczeństwo i zdrowie Klientów oraz pracowników to dla Skarbnicy Narodowej kwestie priorytetowe. Dlatego, zgodnie z zaleceniami, dostosowaliśmy nasze działania do obecnej sytuacji
Zmiany w obsłudze klientów
- W związku z większym obciążeniem linii telefonicznych czas oczekiwania na połączenie może się wydłużyć. Prosimy o cierpliwość.
- Serdecznie zapraszamy do kontaktu e-mailowego bok@skarbnicanarodowa.pl lub za pośrednictwem komunikatora czat – z przyjemnością odpowiemy na każde zgłoszenie.
- W najbliższym czasie nie będą możliwe wizyty w Biurze Obsługi Klienta Skarbnicy Narodowej.
Przesyłki
W naszych magazynach wdrożyliśmy zasady dystansu społecznego i bardzo wysokie standardy higieniczne, zapewniając bezpieczeństwo pracowników i przesyłek dla Klientów. Większość naszych przesyłek realizowana jest przez Pocztę Polską bezpośrednio do skrzynek pocztowych i nie wiąże się z koniecznością odwiedzenia urzędu pocztowego.
Dokładamy wszelkich starań, by przesyłki docierały jak najszybciej i bez zakłóceń.
Płatności
Zachęcamy do regulowania płatności online, bez konieczności wychodzenia z domu. Usługa jest dostępna przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę. Wystarczy posiadać kartę płatniczą bądź konto bankowe z dostępem do płatności online. Instrukcja dot. płatności online znajduje się na stronie: www.skarbnicanarodowa.pl/platnosci-instrukcja
Zachęcamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.
Namawiamy do pozostania w domach, troskę o siebie i innych. Życzymy zdrowia, energii i wytrwałości.
Zespół Skarbnicy Narodowej