Akcję zainicjowało Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, do którego należą firmy marketingu bezpośredniego (między innymi Skarbnica Narodowa), operatorzy pocztowi, drukarnie oraz firmy branży dystrybucyjnej i reklamowej.
Każdy, kto korzysta ze wspólnych przestrzeni użytkowych takich jak klatki schodowe i windy, może zaangażować się w utrzymanie higieny, odkażanie klamek, przycisków wind i domofonów, skrzynek pocztowych – to główne założenie akcji „CZYSTA KLAMKA”
„Do udziału w inicjatywie zapraszamy wszystkie firmy mające kontakt z mieszkańcami za pośrednictwem dostawców przesyłek (kolporterów, kurierów, doręczycieli jedzenia na wynos itd.), którzy biorąc w niej udział, będą wspólnie z nami dbali o dobro i bezpieczeństwo nas wszystkich” - mówi Magdalena Brzeska, Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.
„Zapraszamy także wszystkie społeczności (zwłaszcza mieszkańców osiedli), którzy poprzez swoje codzienne działania (przecieranie nasączonymi odpowiednimi środkami klamek i przycisków w windach) mogą istotnie przyczynić się do bezpieczeństwa swojego i współmieszkańców” – dodaje.
Inicjatorem akcji "CZYSTA KLAMKA" jest Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB i działająca przy nim Rada ds. rynku Direct Mail, w której uczestniczą firmy: CTRL System, PostMaster, ABC Direct Contact, Skarbnica Narodowa, Media Central, EDC Expert i Metro Advertising i No Limits24.
Firmy te zadecydowały już o wyposażeniu swoich kolporterów w rękawiczki i środki dezynfekujące. Kolporterzy dezynfekują wszystkie klamki i przyciski domofonu na drodze dystrybutora oraz skrzynki pocztowe, do których doręczane są materiały. Wszystkie materiały drukowane przygotowywane są z uwzględnieniem 24- godzinnej kwarantanny.
Zapraszamy do dołączenia do akcji na Fecebook'u