„Telemarketer roku” po raz pierwszy został przeprowadzony w 2009 roku, a w 2018 roku odbyła się już 10. edycja konkursu. To jedyne tego typu wydarzenie branży call i contact center, które z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem konsultantów. W tegorocznej edycji do konkursu zgłoszono blisko 200 uczestników, z których wyłoniono 31 finalistów konkurujących w 8 kategoriach. – „Już samo znalezienie się w ścisłym gronie finalistów jest wielkim wyróżnieniem i docenieniem naszej pracy. A zdobycie głównej nagrody przekracza wszelkie wyobrażenia” – mówi Klaudia Cieślińska, która odebrała na Gali statuetkę Telemarketera Roku w kategorii „sprzedaż przychodząca”.
„Co roku czekamy na konkurs. To świetnie wpływa na pracę, gdyż cały czas z tyłu głowy motywuje do pracy i systematycznego zwiększania swojego doświadczenia” – dodaj Łukasz Świdwa, który otrzymał wyróżnienie w jednej z najbardziej konkurencyjnych kategorii „sprzedaż wychodząca”.
Ogólnopolski konkurs na najlepszego Telemarketera Roku jest inicjatywą Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB. Nad merytoryczną stroną konkursu czuwa Rada Programowa, złożona z przedstawicieli największych polskich firm, związanych z branżą call i contact center. Członkowie Rady Programowej to wybitni specjaliści z wieloletnim doświadczeniem. Podsumowanie konkursu oraz uroczyste wręczenie nagród zwycięzcom odbyło się podczas uroczystej Gali w Teatrze Capitol w Warszawie.